WIJ ZIJN PSI-VRANSEN

Samenwerken?

Maalderij 21D, 1185 ZB Amstelveen
Postbus 12330
1100 AH AMSTERDAM
KvK nr.: 34234791
Telefoon: +31 20 495 38 38
(ma. t/m vrij. 08.00 – 17.30 uur)

Wat we doen

Concept en Creatie

PSI-Vransen helpt je op het gebied van fondsenwerving, abonneewerving, loyaliteitsprogramma’s, lead generatie, incentives en meer. We brengen de doelgroep in beweging. Dat is de kunst van verleiden en activeren. Opvallende, duidelijke en vooral goed scorende concepten. We hebben talloze voorbeelden om met je te delen. De focus van ons creatieve team ligt op rendement. Functioneel design, wervende copy, aansprekende beelden; creativiteit is bij ons in dienst van het resultaat. Immers, meer response is ons vak. Wij helpen jou verder met:

  • Concepts
  • Design
  • Copywriting
  • Fotografie
  • Infographics/illustraties
  • Vormgeving
  • Technisch concept

Direct Mail Producties

Zorgeloos je (direct-mail) drukwerkproductie uitbesteden? Als één van de grootste onafhankelijke inkopers in Europa bestuderen en inventariseren wij de mogelijkheden bij de meest uiteenlopende grafische bedrijven in Europa en daarbuiten. Of het nu gaat om uitvoerig gepersonaliseerde mailings, selfmailers, pop-ups, klantenkaarten, catalogi, enveloppen, magazines of stationary. We beschikken over een zorgvuldig geselecteerd netwerk aan productiefaciliteiten dat voldoet aan hoge eisen op het gebied van kwaliteit en betrouwbaarheid.

Onze inzet: geheel onafhankelijk, objectief en niet gehinderd door een eigen machinepark, de volledige aansluiting vinden bij de wensen van jouw productie. Vanzelfsprekend zonder nodeloze kosten en met de beste service. Onze doelstelling is dat je onze werkzaamheden met minimaal een 8 waardeert.

Inserts inzetten in magazines en postpakketten

Een slimme en kostenefficiënte manier om een nieuwe klanten te bereiken is het bijsluiten van uw boodschap bij pakketten en in magazines. PSI-Vransen heeft contact met alle nationale en internationale uitgevers van magazines en toegang tot het netwerk voor pakketzendingen van bekende organisaties. De optimale mix van inserts snel en flexibel inzetbaar.

Voorbeelden selectiecriteria consumenten

• Leeftijdskenmerken
• Lifestyle kenmerken
• Gezinssamenstelling
• Kenmerken woning
• Geografische kenmerken
• Koopgedrag kenmerken
• Auto kenmerken

Voorbeelden selectiecriteria bedrijven

• Bedrijfsgrootte
• Werknemersklasse
• Functiegroepen
• Branche

Onze oplossing: in 3 stappen naar de juiste insert

Inventarisatie
Samen inventariseren we de doelstellingen en kenmerken van de doelgroep.

Selectie
Selectie van insertposities bij relevante magazines en postpakketten.

Coördinatie
Coördinatie van hele traject. Van planning en inkoop tot verzorgen van drukwerk en juiste wijze van aanlevering.

Wat kosten inserts?

Fulfilment

Het voortraject zit erop. Je hebt jouw ideale klant/donateur benaderd met de juiste propositie. Maar dan? Jouw prospect, lid, donateur of klant wil reageren, gaat informatie aanvragen, wil gaan bestellen of zich aanmelden. Dat lijkt eenvoudig, maar is in werkelijkheid een hele organisatie om dit logistiek en foutloos uit te voeren. Door de jarenlange ervaring mogen wij ons inmiddels zeker specialist noemen in het verzorgen van gecompliceerde fulfilment trajecten: responsverwerking, reporting, bestandsbeheer, handling, verzending of warehousing. Professioneel en met een vlekkeloze afhandeling.

Doelgroepadressen van consumenten en bedrijven

In Nederland, maar ook daarbuiten is veel data beschikbaar voor een gerichte wervingscampagne. PSI-Vransen werkt samen met professionele en betrouwbare bestandseigenaren en selecteert en levert gekwalificeerde doelgroepadressen voor jouw campagne, zowel business to business als business to consumer. Uiteraard werken we hierbij uitsluitend volgens de strenge eisen van de privacy wetgeving. In combinatie met jarenlange ervaring in diverse branches weten we welke lijsten voor jou het beste werken. Ruim 100 kenmerken van meer dan 5 miljoen huishoudens.

Voorbeelden selectiecriteria consumenten

• Leeftijdskenmerken
• Lifestyle kenmerken
• Gezinssamenstelling
• Kenmerken woning
• Geografische kenmerken
• Koopgedrag kenmerken
• Auto kenmerken

Voorbeelden selectiecriteria bedrijven

• Bedrijfsgrootte
• Werknemersklasse
• Functiegroepen
• Branche

Onze oplossing: in 3 stappen naar de juiste insert

Inventarisatie
Inventarisatie van beschikbare data en beoogde doelgroep.

Selectie
Selectie van beschikbare lijsten en aanvullende data.

Coördinatie
Databewerking (profileren, ontdubbelen, verrijken).

Wat kosten doelgroepadressen?

Databewerking: uniformeren & valideren van klantendata

Data is ‘key’ bij het bereiken van de juiste doelgroep. Niet elke organisatie is in staat om de data eenvoudig geschikt te maken voor direct marketing toepassingen, zoals selecteren, exporteren, uniformeren en valideren van de data voor gebruik. Deze service kan per project of periodiek worden ingezet. Het resultaat: een perfect gepersonaliseerde boodschap die aankomt.

Onze oplossingen voor databewerking

Verhuischeck

Niet iedereen geeft actief een verhuizing door. Het is ook niet meer vanzelfsprekend om dit te melden via de post verhuisservice. Aan de hand van verschillende bronnen geven we aan welke klanten nog gemaild kunnen worden en welke klanten verhuisd zijn, desgewenst met nieuw adres.

Overlijdensregister

Niets is vervelender om de nabestaanden van klanten die zijn overleden te bereiken. Deze zijn uit te sluiten door het uitvoeren van een validatie op het overlijdensregister.

Mailbaarheidscheck

Correspondeert de naam met het adres, zijn de adresgegevens juist, komen postcode en woonplaats overeen? Voorkom onnodige kosten en verhoog de kwaliteit van uw databestand.

Uniformeren

Niet elke database bevat alle gegevens in separate velden. Dit is echter wel belangrijk, zeker in het geval van het personaliseren van de boodschap. Onze dataspecialisten zorgen voor het uniformeren, ontdubbelen en structureren van data. Bekende voorbeelden zijn: voorletters met tussenpunten, plaatsnamen in hoofdletters, tussenvoegsels loshalen van achternaam, hoofdlettergebruik, etc.

Jouw data veilig verwerkt bij PSI-Vransen

PSI-Vransen heeft het privacy-waarborg van de DDMA. Dit betekent dat we ons strikt houden aan de regelgeving van de overheid en de branche organisatie. Wij zijn zuinig op jouw data en gaan hier betrouwbaar mee om. We hanteren uitgebreide veiligheidsmaatregelen ten aanzien van het opslaan, bewerken en verwerken van data. Deze maatregelen hebben we samengevat in een bewerkersovereenkomst.

Post verzenden

Hoe krijg je jouw boodschap op de mat? PSI-Vransen is een onafhankelijk bureau voor nationale en internationale porti. We brengen transparantie in de verschillende porti-mogelijkheden in Europa. Bovendien garanderen wij kwaliteit en betrouwbare oplossingen tegen de laagst mogelijke kosten. Je profiteert van ons inkoopvolume waardoor tarieven nog scherper zijn. Kortom, value for money.

Waarom je porti door PSI-Vransen laten verzorgen?

  • Eén aanspreekpunt voor post
  • Scherpe tarieven
  • Advies voor juiste aanlevering
  • Toegang tot netwerk nationale en internationale post
  • Intensieve kwaliteitscontrole
  • Lagere administratieve lasten