placeholder

Copy Power

Eén van de meest gemaakte fouten is teveel praten over jezelf, of je eigen product of dienst en niet over de ontvanger. Voer een gesprek, want dit is direct mail: persoonlijke communicatie. En gepersonaliseerd. Het is de beste vervanging van persoonlijke verkoop. 

Doe daarom nu snel een copy check. Lever jouw copy aan en onze experts komen met een advies om jouw boodschap nog krachtiger over te brengen. Liever een van onze experts direct spreken? Boek dan nu een afspraak of bel 020 - 495 38 38.

Boek een afspraak
CHECK DE KRACHT VAN COPY.
DOE HIER EEN COPY CHECK.
TOEPASSINGEN COPY

Gebruik de diagloogmethode, waarbij je begint met de behoefte van de ontvanger en vervolgens vragen oproept en antwoorden geeft. En geef je lezer een exclusief gevoel, dit is geen reclame, niet voor iedereen, dit is communicatie ineen oplage van één. Gebruik spreektaal en verras.Draai om, gebruik vaak ‘u’ of ‘jij’ plus de naam van de ontvanger, want die is superkrachtig. En, last but not least, tell the reader what to do!

AANDACHTSPUNTEN

• Spreek de ontvanger persoonlijk aan
• Focus op de behoefte van de ontvanger
• Gebruik de dialoogmethode
• Ook long copy werkt vaak goed
• Gebruik een duidelijke urgency
• Geef duidelijke instructies

TESTMOGELIJKHEDEN

• Short copy versus long copy
• Anekdotische versus actiematig

Over PSI-Vransen

Wij zijn een fullservice direct marketingbureau met een sterke focus op direct-mail. Meer dan 25 jaar ervaring en een team van enthousiaste specialisten.

placeholder

Eerste hulp bij Direct Mail

Als direct marketeers zijn we altijd op zoek naar meer respons. Wat werkt wel en wat werkt niet? Wat als je dit doet of juist dat? In al die jaren hebben we een hoop ervaring opgebouwd. Met het boeien en (opnieuw) binden van klanten en donateurs. Door de juiste boodschap, op het juiste tijdstip en de juiste plaats. Met één doel voor ogen: een maximale ROI, oftewel return on investment. Want goud win je alleen wanneer alle details kloppen. 

Download 10 stappenplan

DM Production Academy

Peter Burmanje van PSI-Vransen is een diehard DM-man. Vraag hem wat over personaliseren en hij heeft meteen een interessant verhaal. Vraag hem wat ze bij PSI-Vransen aan DM doen en hij zal ’alles’ antwoorden; van creatie tot deurmat en alles wat daar tussenin zit. En je kunt het als klant zo samenstellen als je wilt: alleen productie of handling, geen probleem. Maar Peter zal altijd vertellen waar je rekening mee moet houden. Zijn blogs zijn daar een voorbeeld van.

Lees nu peters blog

Mis geen enkele DM-update