
“Zij denken mee in creativiteit, maar ook of dingen productie- en kostentechnisch haalbaar zijn”
“Voor direct mail, maar ook voor huis-aan-huismaterialen en inserts, werkt DPG Media intensief samen met PSI-Vransen. Zij zijn voor ons de expert, weten wat het beste werkt. Als wij het sterk thematisch of juist commercieel willen hebben, dan komt mijn contactpersoon Peter Burmanje met ideeën. Op basis daarvan beslissen wij wat we doen, gelet op creativiteit en kosten.” “De meerwaarde van PSI-Vransen is dat zij meedenken in creativiteit, maar ook of dingen productie- en kostentechnisch haalbaar zijn. En natuurlijk een stuk gemak.”
Dennis Brouwers DPG Media “

"Van creatie tot fulfilment"
De Trombosestichting Nederland werkt al jaren graag samen met PSI-Vransen. Zij verzorgen meerdere DM’s voor de Trombosestichting, van creatie tot fulfilment. En met succes!
Yen-li Busscher Trombosestichting “

"Zeker een aanrader!"
Wij hebben PSI-Vransen in de afgelopen jaren leren kennen als een prettige en betrouwbare partner waarmee het fijn samenwerken is. De communicatie is helder, gemaakte afspraken worden nagekomen en onze opdrachten worden tegen een goede kwaliteit-prijs verhouding uitgevoerd. Zeker een aanrader!
Menno Broekhof Edelcollecties “

"Fijne samenwerking!"
“Snel schakelen, met je meedenken en duidelijk communiceren. Samen met PSI-Vransen direct mails versturen is een aanrader!”
Loraine Vissers MS Mode “

"De mensen maken het verschil"
PSI is een witte raaf in drukkers & Direct Marketing land; de specialisten zijn daar niet bezig met hun ego’s, met het verkopen van zoveel mogelijk drukwerk of het slijten van zo duur mogelijke concepten. De mensen bij PSI zijn vooral bezig met het vinden van oplossingen voor hun klanten. Op een no nonsense manier helpen ze mee in het totale scala van bedenken van concept tot drukwerk op deurmat of op een meer deelgebieden daarvan. Ze helpen waar gewenst op een praktisch ingestelde manier en dankzij hun vele jarenlange ervaring op Direct Mail gebied en onverminderde tomeloze energie plus inzet voor hun klanten weten ze de grootste uitdagingen tot een goed einde te brengen. Soms is iets te mooi om waar te zijn maar dat geldt hier niet. Zit je te denken aan een Direct Marketing campagne dan zou mijn advies ook zijn om aan Peter, Karin, Nathalie, Annette en Menno te vragen om eens langs te komen voor een kopje koffie. Ze zullen je in ieder geval met plezier verder op weg te helpen of je nu wel of niet bij hen inkoop.